Expanze na zahraniční trh je pro mnoho podnikatelů obrovský krok, který s sebou přináší mnoho výzev. Nedílnou součástí je také tzv. optimalizace pro vyhledávače. SEO v zahraničí https://www.ppcprofits.cz/seo-v-zahranici může působit hodně složitě, ale když se soustředíte na základní pravidla a metody, nemusí to být vůbec náročné. Podívejme se na základ, díky kterému vám práce půjde od ruky.
Co je klíčové pro úspěch?
SEO je naprostou samozřejmostí pro každý obchod, který se odehrává na internetu. Než ho budete aplikovat v praxi, musíte prozkoumat trh, na které se snažíte proniknout. Stejně jako u českých prodejů musíte znát také cílovou skupinu a preference vašich potenciálních klientů. Jazyková bariéra může být problém, ale musíte se přesvědčit, že je váš web lokalizovaný pro dané publikum. Technickou stránku webu nepodceňujte, stejně jako kvalitní linkbuilding, prodej postavený na brandu a reklama v zahraničí https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-v-zahranici.
Lokalizace a překlad jsou dvě různé věci
Může se zdát, že stačí hodit text do překladače a máte vyhráno. To ale není vůbec pravda. Jen myslete na weby, které jste si nechali přeložit do češtiny. Věty často nedávají smysl, protože překladač nemyslí na terminologii dané země. Mnohem lepší je proto pracovat s více aspekty, např.:
- rozložení webu,
- obrázků (fotobanka vs. originál),
- barvy (výrazně barevné nebo tlumené tóny),
- zvyky klientů (v každé zemi to bude vypadat trochu jinak).
Složitosti zahraničního trhu
Existuje hned několik důvodů, proč se mnoha firmám a marketingovým konzultantům do tohoto kroku nechce. Důležité je vědět, že nejde jen o Google, protože jiné země mohou mít jiný vyhledávač, který patří mezi lidmi mezi nejoblíbenější. Navíc musíte znát velmi dobře prostředí i potenciální zákazníky, jejich zvyky apod. Navíc se jedná o poměrně drahou záležitost, protože musíte zaměstnat více odborníků a investovat do dalšího úseku svého podnikání.